poniedziałek, 4 stycznia 2016

Rozdział 4

22 październik,niedziela
Zbliża się Halloween,więc chyba nikogo nie zdziwiło przemówienie księdza na temat tego pogańskiego święta.
"Nie słuchajcie tego,nie kupujcie dyń,nie wierzcie diabłu,nie dajcie mu wejść do swoich domów!"



23 październik,poniedziałek
Jakie to śmieszne.Wczoraj całą grupą byliśmy w kościele i słuchaliśmy o tym pogańskim święcie,a dzisiaj w Domu Motyli wycinami dynie i zawieszamy sztuczne pajęczyny chociaż nie brak nam tych prawdziwych.



30 październik,poniedziałek
Szczurom (tak teraz nazywam swoich prześladowców) wreszcie się dostało!
Ukradli mi pamiętnik.Nie wytrzymałam i poszłam powiedzieć o tym pani psycholog.Oddali mi go,ale w środku znalazłam kartkę:
"Jeżeli myślisz że przegraliśmy to się mylisz... XxX"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz